پشتیبانی 24 ساعته

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت آداک فن آوری مانیا در دستور کار مدیران و کارکنان این شرکت‌ قرار گرفته است. به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد .  

شرکت‌ آداک فن آوری مانیا برای ارایه‌ی خدمات پشتیبانی هرچه بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان و نمایندگان استانی در سطح کشور یاری گرفته است تا بتواند این سرویس را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان خود ارایه کند .

همچنین شایان ذکر است این شرکت شرایطی را فراهم نموده است تا خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دایمی و 24 ساعته در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارایه نماید . هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی  به صورت دایمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است.

 

شـایان ذکـر است ، کـیفیـت بالای خـدمات شــرکت آداک فن آوری مانیـا و پشتیبانی موثر موجب گشته است که این خدمات تحت نام گارانتی مانیا تک با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود .

 

امید است با تلاش تمام کارکنان این مجموعه سهمی موثر در ارتقا سطح کیفی خدمات در میهن عزیزمان داشته باشیم .

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com