در این بخش با پاسخ پرسشهای متداولی که در خصوص نحوه استفاده از سایت مطرح است در خدمت شما هستیم:

 

1- از کجا در مورد سفارش کالای ارسالی مطمئن باشم؟ آیا امکان عودت سفارش بی کیفیت وجود دارد؟

پاسخ : 4 دیواری متعهد است که فقط محصولات با کیفیت انتخابی مشتریان را ارسال نماید،حتی اگر پرداخت را آنلاین هم انجام داده باشید، در اسرع وقت مبلغ به حساب شما بازگردانده خواهد شد.

نحوه سفارش و خرید کالا و چگونگی عودت یک محصول.

 

2- آیا می توانم زمان دریافت سفارش را خودم تعیین کنم؟

پاسخ : بله اگر سفارش را اکسپرس انتخاب کنید در فاصله یکساعت و در غیر این صورت در بازه های دو ساعته قادر به انتخاب زمان تحویل سفارش خواهید بود.

 

3- من سفارش داده ام ولی هنوز سفارش را دریافت نکرده ام،چکار کنم؟

پاسخ : به پروفایل شخصی خودتان در سایت ما بروید و اعلان مراحل آماده سازی تا ارسال را مشاهده کنید، بعد از ارسال سفارش پیامک سایت را نیز دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت می توانید با شماره پشتیبانی و همچنین از طریق تلگرام و یا وآتس آپ تماس بگیرید، همکاران ما آماده پیگیری هستند.

 

4- خارج از مناطق تحت پوشش هستم آیا می توانم از سرویس شما استفاده کنم ؟

پاسخ : ما به زودی کلیه مناطق شهر شیراز را پوشش می دهیم، اما تا آن موقع می توانید در مناطق خارج از محدوده با پرداخت هزینه اضافی  سفارش تان را در بازه زمانی قابل انتخاب دریافت کنید.

 

5- آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟

پاسخ : بله در صورت تمایل  به لغو سفارش حداقل یک 1 ساعت قبل از اتمام وقت برای ارسالهای معمولی و 30 دقیقه قبل از ارسال اکسپرس با ما تماس بگیرید.

 

6- ساعت کاری شما به چه ترتیب است؟

پاسخ : سایت خرید در تمامی 24 ساعت شبانه روز در دسترس است و قابلیت ثبت سفارش را در بازه زمانی هر روز در اختیار دارید. بخش پشتیبانی 4 دیواری در روزهای کاری از 9 صبح تا 7 شب در خدمت و پاسخگوی شما است.

توجه:

در صورت نیاز به پشتیبانی و هر گونه مشاوره ، شما می توانید به آسانی پس از عضویت در قسمت ورودی سایت چهار دیواری از طریق وآتس آپ و یا تلگرام  ، مطالب و موارد خود را ارسال نمایید.

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com