سایه چشم مدادی اِسکندل
لطفا به این محصول امتیاز دهید
22 کاربر امتیاز دادند. جمع امتیاز ها : 4
دسته بندی: خط چشم و ریمل                  1052
کد: 0
وضعیت موجودی: موجود
60,000    تومان
توضیحات  

  • ضد آب
  • ماندگاری تا ۲۴ساعت
  • کیفیت ممتاز
  • ساخت فرانسه

 

سایه چشم مدادی اسکندل

سایه چشم مدادی اسکندل یکی از محبوب ترین محصولات برند ریمل می باشد که طرفداران زیادی دارد. نام این محصول سایه چشم است اما بسیاری از افراد از آن برای ابرو نیز استفاده می کنند. چرا که استفاده از آن هم برای چشم و هم برای ابرو بسیار ساده و آسان است و حالت زیبا و جذابی به چشم و ابروی شما خواهد داد. این محصول را می توانید از سایت 4 دیواری در بخش خرید آنلاین خط چشم و ریمل تهیه نمایید.

 

مشخصات سایه چشم مدادی اسکندل

همانطور که گفتیم این محصول از برند ریمل می باشد و دارای بافتی نرم و کرم مانند است که چشم و ابروی شما را بسیار جذاب خواهد کرد. سایه چشم مدادی اسکندل با رنگدانه های زیادی که دارد باعث پوشانندگی کامل چشم و ابروی شما می شود. ماندگاری این محصول تا 24 ساعت بوده و بعد از این زمان نیز همچنان جذابیت خود را حفظ کرده و پوسته پوسته نخواهد شد. سایه چشم مدادی اسکندل ساخت فرانسه است و ضد آب می باشد.

 

خرید سایه چشم مدادی اسکندل

اگر به دنبال داشتن چشم و ابرویی زیبا و فریبنده هستید، خرید سایه چشم مدادی اسکندل را به شما توصیه می کنیم. این محصول بسیار با کیفیت را می توانید از فروشگاه 4 دیواری خریداری نموده و از کیفیت بالای آن لذت ببرید.

 

قیمت سایه چشم مدادی اسکندل

شما می توانید این محصول با کیفیت، سایه چشم مدادی اسکندل را با قیمت بسیار مناسب از وبسایت 4 دیواری تهیه نمایید. همانطور که مشاهده می کنید این محصول با قیمت 60 هزار تومان به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

لطفا نظر خود را در مورد این محصول با ما در میان بگذارید
نام و نام خانوادگی
تلفن تماس
نظر

درباره ما              تماس با ما

          

مدیریت سایت: 09392827800

مشاوره و پیگیری: 00447941644438

ایمیل : hhomane@yahoo.com